Om webbplatsen

Kontakta Site Page

Site Page

Du besöker nu den aktuella förskolan eller skolans officiella webbplats. På webbsidorna finns information om skolans service och verksamheter.

Umeå kommuns webbplats Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. kan du läsa mer om vad som gäller skolornas webbplatser.

Tillbaka till förstasidan

Du kan alltid komma tillbaka till startsidan genom att klicka på skolans namn eller logotyplängst upp till vänster.

Nödvändiga program

För att kunna ta del av viss information på webbplatsen,till exempel protokoll, behöver du ha en pdf-läsare installerat på din dator. Det finns flera olika typer av pdf-läsare, här finns länkar till några av de vanligaste:
Adobe Reader
www.pdfreaders.org

Rättighet på bilder

Webbplatsen innehåller bilder och illustrationer som är upphovsrättsligt skyddade och de får inte användas utan tillstånd. Umeå kommun har dock ett antal fria bilder som får användas fritt. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Utskrifter

Du kan använda webbläsarens inbyggda "Skriv ut"-funktion. Vill du ha en utskriftsanpassad sida kan du du kan klicka på "skriv ut" nere i sidfoten. En ny utskriftsanpassad sida skapas så att hela innehållet ryms på en A4-sida.

Webbläsare

Webbplatsen visas allra bäst i en modern webbläsare som har stöd för moderna standarder, till exempel nyare versioner av:

• Edge
  • Crome