Dansläger på Ersängsskolan

Kulturskolan

Besöksadress: Umestan, Paradvägen 36 och Hamnmagasinet, Västra strandgatan 4

Öppettider: Måndag–fredag 08.00–17.00

Är du nyfiken på eller intresserad av dans och har gått ut årskurs 3-6? Vad sägs om några inspirerande dagar i en danssal, med sköna kläder och härlig musik? Den här sommaren har vi två dagläger fullspäckade av dansglädje!

Under dessa läger kommer du få prova på grundsteg och koreografier inom jazz och modern dans men även testa på att skapa eget. Träffa nya dansintresserade vänner eller ta med dig någon till lägret! Vi välkomnar både dig som aldrig har dansat förut och dig som inte kan sluta dansa.

Kursen på Ersängsskolan riktar sig till dig som precis gått ut årskurs 3 och 4. Kursen kostar 300 kronor och först till kvarn gäller, vi har begränsat antal platser. Om du inte kan betala kursavgiften så anger du det vid anmälan, då blir kursen gratis.

Med Sandra Ingberg och Louise Dursjö, danspedagoger på Kulturskolan

Målgrupp: För dig som har gått ut årskurs 3-4
Datum:
Måndag 17 juni - onsdag 19 juni
Tid:
10:00-14:00 alla dagar, lunch ingår
Plats:
Ersängsskolans danssal, lägerledare möter upp deltagare vid ankomst

Fullbokad kurs!

Kursen är nu fullbokad och vi har öppnat en reservlista. Skriv upp dig på reservlistan så kontaktar vi dig om någon av deltagarna skulle få förhinder, observera att det kan bli med väldigt kort varsel - kanske till och med samma dag som kursen börjar.

Har du frågor om lägret? Kontakta louise.dursjo@umea.se eller sandra.ingberg@umea.se

Reservlista

Det går inte att skriva upp sig på reservlistan längre. Kontakta dansledare Louise om du har frågor, louise.dursjo@umea.se

kursens ledare