Terminsstart!

Kulturskolan

Besöksadress: Umestan, Paradvägen 36 och Hamnmagasinet, Västra strandgatan 4

Öppettider: Måndag–fredag 08.00–17.00

Vecka 36 drar terminen i gång för kursverksamheten oss på Kulturskolan. Men än finns lediga platser i kurskatalogen!

Du som anmält dig till en kurs kommer få ett mejl från läraren innan kursstart. Om du redan nu har frågor eller funderingar som du vill lyfta hittar du kontaktinformation till din lärare genom att logga in på study along.

För dig om inte hittat den rätta kursen ännu; Ge inte upp! Lediga platser kan dyka upp i början av terminen då luckor kan uppstå. Det vill säga; fortsätt att då och då kolla in kurskatalogen.

Intresseanmälan kan vara bra att lämna då vi genom dessa ser var behoven är som störst, och där genom kan planera vår verksamhet. Det är dock ingen köplats, så även om du lämnat intresseanmälan kan det ibland dyka upp någon enstaka ledig plats inom samma ämne, därför är det viktigt att du själv besöker kurskatalogen kontinuerligt, framför allt vid terminsslut och terminsstart.