Välkommen till Öppet hus, 2 oktober 2024

2 okt
midgardsskolan@umea.se

Onsdag 2 oktober 2024 kl. 18.00-20.00 har du i årskurs 8 och 9 (och vårdnadshavare) chansen att uppleva skolan på plats, träffa lärare och elever och möjlighet att prova på aktiviteter från alla våra utbildningar.

I vår stora scenlokal - Valhalla, kommer alla våra utbildningar finnas på plats i en mässliknande miljö. Där kommer du ges möjlighet att prova på olika aktiviteter, men också få information och ställa alla frågor du behöver för att ditt gymnasieval ska kännas tryggt. Vi finns på plats för din skull för att du ska kunna få tid att prata med oss samt få en ordentlig inblick i vad de gör på programmen. Under kvällen kommer det ävenfinnas möjlighet att gå en rundvandring och se våra lokaler.

Nyheter inför HT25

Vi hälsar modedesign välkommen till midgårdsfamiljen som ny inriktning på det estetiska programmet. Vill du fördjupa dig inom hållbart mode och drömmer om att jobba inom mode, design och formgivning? - Missa inte att kolla in!

Datum: 2 oktober 2024
Tid: 18:00 - 20:00