Kontakta Ung i Umeå kommun

Besöksadress: $municipality.address
Öppettider: $municipality.hours

Om Sjöfrugården fritidsgård

Bild från framsidan/utsidan av Sjöfrugården fritidsgård. Det är sen vår eller tidig sommar med gröna björkar och cyklar utanför. På byggnaden är skylten "Sjöfruskolan" och under den står det "Sjöfrugården". Entrén syns också, och ovanför den är en skylt där det står "Huvudentré".

På Sjöfrugården fritidsgård kan du umgås med kompisar eller personal, spela sällskapsspel, lyssna på musik, dansa och mycket mer.

Sjöfrugården
Stråkvägen 6 Länk till annan webbplats.

Telefonnummer: 090-16 58 26

Sjöfrugården ligger i Sjöfruskolan på Tomtebo. Under fredags- och lördagskvällar använder vi Sjöfruhallen för planerad verksamhet och spontanidrott. Som besökare har du möjlighet att komma med förslag eller medverka som representant för skolans elever i planeringen, så att utbudet av aktiviteter passar så många som möjligt.

Gårdsråd

För att vara med och påverka vad som händer på fritidsgården kan du delta i vårt gårdsråd.

Om du vill delta eller veta mer kan du kontakta Erik Olsson, fritidsledare

Senast uppdaterad: 15 augusti 2023
Sidan publicerad av: Rasmus Andegras